1 Mart 2012 Perşembe

Mimlendim!!!

1- En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın?

Basit zevklerim vardır, küçük seylerden mutlu olurum ama ayni küçük seylerden cabuk da demoralize olurum. Mesela arabada isime giderken radyoda sevdiğim bir şarkı başlasa içim kıpır kıpır olur, bulutlu günlerin ardından parlayan güneşle yine kıpraşırım. Ailece herzaman yapmadığımız seyler yapmayı çok severim; uçurtma uçurmak, aquaparkta oynamak. Banyodan çıktığında ve sabah uyandığında Ege'nin ensesini ve tombik ellerini koklamak ve koklarken de "fırından yeni çıkmış pogaca bunlar demeyi", Ege gözlerini böcül böcül açıp heyecanla yaptıklarını anlatırken onu yememek icin zor durduğum anları çok seviyorum. Uyumadan once avucunun icini yanağıma koyup bir de burnuma opucuk kondurmasina bayiliyorum.
Sosyal medyayı takip etmeyi seviyorum, yüzmeyi seviyorum, bilgisayar ya da playstation oyunlarını seviyorum, internette gezinmeyi, çocuklarla oynamayı, hiç denemedigim yeni tatlar denemeyi, yurt dısı seyahatlere çıkmayı, insanları sasirtmayi, kendi hayatimda ve baskalarının hayatında farklılıklar yaratmayı seviyorum, organizasyonlar yapmayı ve insanları biraraya getirmeyi, eski dostlarla sohbet etmeyi seviyorum. Acaba atladigim birsey var mı? Ha bir de buz pateniyle kaymayi sevmiştim ama pek fırsat bulamıyorum. Benim ben olmam icin tüm fırsatları ayağımın altına tek basına seren canım Annemi, bana sürekli destek olan Esim Murat'ı (soylenirken bile!!!), Oglumu yuregime sigdiramayacagim kadar cok ama cok seviyorum. Oglumun en cok da gulerken fotografını yakalayabilmeyi, o anı durdurabilmeyi seviyorum.













2- Bilgisayarda vaktini neler yaparak geçirirsin?

Facebook, tweeter, instagram, tumblr, blog...hepsini seviyorum.

3-En sevdiğin filmler nelerdir veya izlediğin ve hafızanda kalan veya kesinlikle izleyin dediğiniz?

TV seyretmeyi pek sevmiyorum, sinemaya gidemiyorum. Eskiden seyrettiklerim de aklımda kalmıyor iyi mı:((!!! Kopya çektim diğer mimlenenlerden de hatırladım: Esaretin Bedelini, Yeşil Yolu sevmiştim.

4-Şu sıralar almak istediğiniz şeylerin listesini yapsanız bunlar neler olur?

Kıyafet almak zorundayım ama alışverişten hiç mı hiç hoşlanmıyorum. Bana alisveris yapacak Personal Assistant arıyorum!!!!!!

5-Şu sıralar en çok dinlediğiniz şarkılar? 3 tane

İse gidene kadar radyoda ne çıkarsa ama;
Mafia Rock'in bir şarkısı vardı...neydi? Onu seviyorum.

Rihanna Umbrella

Şu yakinlarda ölen İngiliz Kızın adı neydi aaaaa... onun şarkılarını seviyorum.

Neyi sevmiyorum onu da ben ekleyeyim: yemek yapmayı, ütü yapmayı, banyodan sonra sac kurutmayı, her sabah ne giyeceğimi düşünmeyi, alisverisi soylemismiydim:))) bir de karda buzda yürümeyi, karı sadece fotograflarda seviyorum artık. Bilen anladı neden... İzmir'liyim ben kar, buz, soguk insanı değilim. Güneş, deniz ve yeşillik insanıyım ben.















Mimlenmek güzelmiş, beni seçen arkadasım Dilek'e sevgiler.

Ben kimi secsem???
1- Elif Cekmeci Bilgin
2- Cigdemzeynebininannesi

Kolay gelsin kızlar:))






- Posted using BlogPress from my iPhone

2 yorum:

  1. rica ederim Aylinciğim seni daha yakından tanımış oldum:) karı kışı sevmemek de ne kadar haklısın hele ki bu sene:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...