15 Mart 2012 Perşembe

Plumber Pit versus Tesisatçı Tekin

Bizim Tesisatci Tekin ile Plumber Pit'ten bahsedeyim size biraz.
Bizim Tekin malesef ya derslerden çakmis! ya okuldan atılmıştır ya da atılmayı bile beklememistir. Babasinin gozunde bir baltaya sap olamayan Tekin yine babasi tarafindan "bari meslek ogrensin" denilerek tesisatci yanina cirak verilmistir. Plumber Pit önce Amerikan ordusundan astsubay emeklisi olup sonra tesisatcilik günlerine başlamıştır.
Gecekondudan hallice bir evin kırasını denklestiren ve esi ile cocugunun karnını doyuran Tesisatçı Tekin'in bu hayattan daha da birsey isteyecek hali kalmaz.

Plumber Pit'in yukaridakine benzer ama 3 katlı, en alt katinda sinema ve spor salonu, bahcesinde bildigin yuzme havuzu (öyle kuşların serinledigi cinsten degil) olan cok hos bir countryside evi olur. Yetmez bizim Plumber Pit'in kendisinin yaptigi kocaman bir yapay gölü olur, Pit'in kızı arkadaslariyla havuzda serinlerken babalar da gölde balik tutarlar. Yeter mi? Yetmeeezzz...Bir de hani su filmlerde gördüğünüz kocaman tırı olur Pit'in.

Siz okuduklariniza inandiniz mı? Benim bunları hayal ettigimi ya da abarttigimi düşünseniz yeridir çünkü ben bunları gozumle gördüğüm halde hala inanamıyorum.
Ulkemi cok seviyorum, ayrim yapmaksizin tum insanlari saygideger buluyorum ve kendi Tesisatcimin da Astsubayimin da Ogretmenimin de insanca ve rahat yasamasini istiyorum. Yasarken hayattan zevk almasini istiyorum. Plumber Pit gibi...
Yazmanın tadına doyum olmuyor...

12 yorum:

  1. benzer bir örnek sayar mısın bilmem ama mesela avrupada bir posta memuru bir öğretmenle evlenebiliyor ve kimse aa aaaa demiyor.oysa bizde adeta bir görünmez kast sistemi mevcut.posta dağıtan bir adamla muallim bir hatunun evlenmeye kalkması ne çok yadırganır değil mi.sebebi de açık maaş ve eğitim farkı:(

    YanıtlaSil
  2. Türkiye gerçeğini güzel yansıtmışsınız...
    Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim''
    http://demetdoganozgol.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ben bu bloger annelerle ilgili sloganvari cümleyi hiç sevmedim yaaaa.kullanmıyorum da zaten.şart mı ki???itici,eğreti bir yanı var sanki,haksız mıyım.

    YanıtlaSil
  4. Ben de cok rahatsızlık duydum nedense. Dokuz takla atarak biraz daha kisisellestirmeye çalışıyorum.

    YanıtlaSil
  5. ben İngilterede iken de evinde kaldığım profesör ve öğretim görevlisi bay bayan,o kadar varlıkları varken, ikisi de işe bisikletle gidip gelirlerdi. Türkiye'de sanırım kendilerine yakıştırıp o bisiklete binmezler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet muhtemel oyle olur Dilekcim. Ben de İngilterede kaldım. İngiltere'nin neresinden:)))

      Sil
    2. Manchester'daydım 1999 da 1 yıl, sen ?

      Sil
    3. Ben de 1997-1998 Londra.

      Sil
  6. Konuya çok güzel değinmişsiniz.Bence Kültür farkı.Malesef ülkemiz gerçekleri.Ama değiştirilebilir.Bende bloger anneyim.Sizide beklerim.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Canan, hosgeldin:)
      Tekrar görüşmek uzere

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...