21 Kasım 2012 Çarşamba

Benim babam İbrahim Ceyhan'dır.

İmza:Kızın benim için çok önemli bir kitap oldu. Elime geçeceği günü sabırsızlıkla bekliyordum. Bugün geldi. İlk isim kendi yazımı okumak oldu, oldu ama iyi mi oldu?

Kendi yazdığını okuyup bir insan daha kaç kere üzülebilir. İçim sızlıyor yine bu aksam.

Hıçkıramıyorum gürültü olmasın diye...Boğazımda dugumlendi, ne cok şey. Bazen cocuk olmak istiyorum yeniden, zamanı döndürmek ve olması gerekenleri oldurmak istiyorum.

Hayatımda beni seven, destek olan tek erkeğe tekrar sarılmak ve onu ne kadar özlediğimi, ona ihtiyacim oldugunu söylemek istiyorum. Cocukken köye gitmemek için direndiğim o yazları geri istiyorum...


Yazmanın tadına doyum olmuyor...

6 yorum:

  1. Aylin'cim alamadım henüz ama alır almaz senin mektubunu okuyacağım ilk.

    sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek'cim kitabı okumak gercekten zor benim için, guzel seyler paylaşanları okuyunca bir resim gibi serildi önüme kaçırdıklarım.
      Benim duygularımı bana anlatanlar da var, bir yandan yalniz değilim dedirtirken öte yandan icimi acitiyor her bir kelimeleri.

      Sil
  2. Ben de bu kitabı okumak için sabırsızlanıyorum, harika bir proje, tebrikler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif aslında ben de bunu düşünen 3 harika bayanı tebrik ediyorum. Bu kitapta olmak cok anlamlı benim için.

      Sil
  3. :(
    yorum yapamadım ama derinden çok derinden anladım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlknur'cum teşekkür ederim. Bundan iyi anlatamazdın hislerini, sağol canım.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...