5 Aralık 2012 Çarşamba

İsini bilmeyen idarecilere sözüm var!

Devlete ait okullarda idareci ve ogretmen arasinda profesyonellik, nezaket, kaliteli iletisim arayip da bulamadigim sey.




Kimlerle çalışacağınızı seçemiyorsunuz? Kimler tarafından yönetileceğinizi de seçemiyorsunuz. Ben 50 kusur yasına gelmiş, bilmemkac yıllık egitim ve idareci gecmisi olan, bir okul psikolojik danışmanının ne is yaptığından bir haber bir idareciyle çalışmayı reddediyorum!

İsin kötü yani tüm enerjimi alıp götürme, motivasyonumu yerle bir etme becerisine sahip, yonetici yetkisini hasbel kader almis sonra da gerisini koyvermis kişilerin eğitilmesi mümkün degil. Çaresizliğim de bu noktada başlıyor zaten.

Ciddiye alsam, anlatsam, açıklasam olmuyor. Susup otursam hiç olmuyor. Bu yazı da çaresizliğimin bir sonucudur.
Yazmanın tadına doyum olmuyor...


2 yorum:

  1. Aylin'cim,

    Özelde de olsa, devletde de olsa kendini bilmeyen yöneticilerle çalışmak zordur.

    ben ki, bu yaştan sonra öğretmenlik okuyup yıllardır çalıştığım işyerinden öğretmen olmak için ayrılacağım. Umarım daha iyileri denk gelir.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle katılıyorum.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...