14 Mart 2012 Çarşamba

Yazmaya Alternatif Anne'de Devam Edeceğim

Merhaba bugün beni sevindiren bir gelişmeyi paylaşmak istiyorum.

Lisede soyleselerdi kesinlikle "yok artik, bir de kendi istegimle yazi mi yazacagim, ben kompozisyon yazmaktan bile nefret ederim" derdim. Sonra bloğumda yazmaya başladım. Yazmak kendimi iyi hissettirmeye başlayınca neden daha cok yerde yazmayayım ki dedim. Simdi Alternatif Anne sitesinde de yazacağım.

Sizleri de beklerim
http://alternatifanne.com/



Yazmak keyif verdigi sürece yazmak güzeldir:)

29 yorum:

  1. Tebrikler...yazmak güzeldir...
    Ben blogger anneyim...
    Blogger anneler yaşasınnnnnnn:=))
    bana da gel...
    www.sevdadanyazilar.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler...

    ''Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim''

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim:=)

    YanıtlaSil
  4. Hosgeldin Necla
    Önlüklere bayıldım:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. alternatifanneden 'de takip edicem:)
    Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim:)sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin:)
      Ben de seni takibe aldım,
      Sevgiler

      Sil
  6. Hayırlı olsun.
    Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim:)

    YanıtlaSil
  7. hayırlı olsun
    ben de bir zamanlar orada yazıyordum,anlaşamdık ayrıldım.
    bak bu da röportajım;
    http://alternatifanne.com/alternatif-annelerle-tanma-zaman-2/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sitare
      Hemen okuyacağım.
      Hosgeldin

      Sil
  8. HAYIRLI OLSUN :)) YAZI YAZMAKTA OKUMAKTA ÇOK GÜZEL BİR DE SAYFAMA BAK KARALAMAKTA GÜZEL :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin, karalamaları cok severim. Ben de karalarım:))

      Sil
  9. ''Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim'' hayırlı olsun olsun.. sizin adınıza ve bizim adımıza çok sevindim:)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Elif Hanim
    Hosgeldiniz:), teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. ''blogger annelerden geldim''mi demem gerekiyor:))geldim işte eminim çokta iyi ettim:))sevgfiler..

    YanıtlaSil
  12. ne güzel ne güzel ne güzel:)

    YanıtlaSil
  13. Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim

    YanıtlaSil
  14. ''Blogger anneler'den geldim, bende blogger anneyim beklerim hımm burası iyiymiş:))

    YanıtlaSil
  15. hayırlı olsun Aylin'cim. yazılarını ilgiyle takip edeceğim.

    YanıtlaSil
  16. Tebrikler ...

    '' blogger anneler birbirini izliyor, ben seni izlemeye aldım, bende seni bloguma beklerim ''

    http://tubasonmezoz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. Tebrik ederim :) Ayrıca Eskişehir'de olmanıza ve oyun grubunuzun olmasına bayıldım :)) sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler Rüyanın annesi,
    Sevgiler

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...