9 Mart 2012 Cuma

Amerika'da Türk Olmanın Dayanılmaz Hafifliği-Bitmedi

İlginç bir ev sahibimiz vardı. Adını versem sorun olmaz, koskoca Amerika'da bir Angel. Sarı çizmeli Mehmet Ağa!!
Angel 3 cocuk annesi, ev hanımı ama 10 parmağında 10 faaliyet. Yeni gittigimiz gunlerdi, bir gün kapı çaldı, Angel uğramış.
"bir yere mı gidiyorsun" dedi. Şaşırdım,
"Yoo(nooo!!), niye ki?"
Durum anlaşıldı, banyo yapmis, saçlarımı kurutmustum!!! Benim icin her zamanki sıradan şey iste.

Dunya tatlısı bir bebeği vardı. Onu minivan'de yalnız bırakırdi, cocuk da sürekli aglardi. Çok üzülürdüm, bazen alır evde bakardım cocuğa. Bana para vermek isterdi ama ben asla almazdim. Bu ona garip gelirdi, o kadar rahatsız olurdu ki beni bazen Cafe'ye arkadaslariyla buluşmalarına davet ederek içten ice odesirdi benimle.

Bir gün eşi geldi, (eşinin nascardaki yarış arabalarından vardı) eve girmesi gerekti, su korktuğum meseleyle yüzleştim.
"would u pls take your shoes off!" birisine ayakkabısını çıkartmasını söylemek benim icin gerginlik sebebidir. Neyse çıkardı sagolsun. Asil sorun önüne terlik koyunca cikti.
"Pls, dont act like I'm a king" kendisine kral muamelesi yapmamamı istedi, diyemedim ki "ne alakası var!!" dil yetmedi. Adama terlik giydirene kadar akla karayı sectim. Yine kibarmis, mahcup ola ola giydi.

Kibar olmayanları da var. Bir gun musluğun bozulası tuttu. Tamirci çağırdık, adam çıkarmadı, Nuh dedi peygamber demedi. Terlik teklifini de "baskasının giydiği terliği giymem" diyerek berteraf etti. Sonuc, tamirci gitti, gidene kadar yumrugumu isirdim, sonra da tüm halıyı sildim.

Simdilik kesiyorum, yok daha bitmedi ama Ege kresten geldi gelecek:))


Yazmanın tadına doyum olmuyor...

5 yorum:

  1. Arkadaşım Hollandalı bir genç ile evlenmişti en zorlandığı konu , ailesini terlik giydirmeye alıştırmak olmuştu birde kedi :)))
    Devamını merak ettim , keyifle okuayacakmışım hissine kapıldım.Keyifli tatiller
    sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  2. İlknurcum ben de yazmak icin sabirsizlaniyorum. Bu ayakkabı-terlik konusu gercek bir muamma:)
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. cok zevkli yazilariniz bende devamini bekliyorum sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bir terazi kızı:)

      En kısa zamanda ben de yazacağım, araya haftasonu girdi:)

      Sevgiler

      Sil
    2. Bu arada bloğuma hosgeldiniz Serpil Hanim.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...