29 Şubat 2012 Çarşamba

İste tam da bu yuzden hayvanimizin olmamasi daha mi iyi diye soruyorum?

2 aydan fazla bir zamandır bizdeydi "Tosbaa". Ege'nin evde hayvan beslendigini gorup, hayvanlari sevmesini istedim, ileride her gun Tosbaa'ya onun yemek vermek isteyecegini umdum. Bir haftadır Tosbaa yemek yemiyordu, sürekli uyuyordu, kıs uykusuna yattı sandim. İnternette okumuştum, suları soğuksa kıs uykusuna yatarlarmis. Suyuna koyduğumuz isiticinin bozulmuş olduğunu gördüğümde sanırım geç olmuştu. Sanırım hastaydi o yüzden yemiyordu, bugün iki kere gözlerini açtı, ikisinde de yanindaydim elimle ağzına yemek verdim ama kafasını çevirdi, 2 kere ağzını kocaman açtı sanki esner gibi. Uyanıyor sandim, ama sanırım can çekişiyormuş.

12 yorum:

  1. inşallah uykudadır , üzüldüm ısıtıcının bozulmasına :(

    YanıtlaSil
  2. Merhaba İlknur,
    Tosbaa'mizi gömdük malesef. Ege onu havuzuna geri at, o benim dedi ama anlatmaya çalıştım. En sonunda Ege farketmeden gitti babası gömdü.

    YanıtlaSil
  3. Aylin seni mimledim blogumda cevaplamak istersen; http://www.dolunayiner.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. 58.ci izleyicinizden merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)
      Hosgeldiniz ne sempatik bir giriş bu böyle:)

      Sil
  5. Hep duyardim ama Dilek ne yaptın tam anlamadım ama girip bir bakayım, sen yaptıysan iyi birseydir.

    YanıtlaSil
  6. :) sen soruları cevaplıyorsun, sonra da yayınlıyorsun benim ki gibi bir post hazırlayıp o kadar... tabii istersen:)

    YanıtlaSil
  7. İsterim tabii, beni düşündüğün icin de ayrıca mutlu oldum:) en kısa zamanda geliyorr.

    YanıtlaSil
  8. Benim bir tosbağam ve bir de kedim var. Su kaplumbağam 1986 yılından beri benimle. Onu çok seviyorum, evlenirken çeyiz olarak yanımda getirdim.

    Kedim 8 yaşında. Çok fazla zamanı kalmadı bu dünyada. Kedi oğlum önden gidecek ve bizi bekleyecek. Onu da çok seviyorum. Kızım ve kedi oğlumla beraber uyuyorum geceleri. O keyfi hiçbir şeye değişmem.

    Benim evim hiçbir zaman hayvansız kalmayacak, kararlıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok özendim simdi, benim cesaretim cok kırıldı, hayvanları cok seviyorum ama sanirim hakkiyla bakamıyorum. Simdi Beta Silig icin endişeleniyorum, umarım o mutlu olur evimizde. Eğer yine alırsak Tosbaga mutlaka sana yazacağım:)
      Sevgiler

      Sil
    2. Bir ara bir tosbağa yazısı da girmek istiyorum zaten, çok fikir soran oluyor. Sanırım bizimki kadar uzun yaşayan pek yok.

      Sil
  9. Sizinki kadar doğal ortamında yaşayan var mı ki?:))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...